JAG SÄGER DET EN GÅNG FÖR ALLA NU!

 

 

 

Hej alla söta haha asså fyfan vad interneeeettt suger härrr man får dammmmppppppp till max!

Ja fått många frågor om att jag ska berätta om Rodney för han också är på Rhodos...

Jag träffade honom första kvällen jag kom hit sa hej sen har jag och han inte pratat mer än så.....

Det som är mindre kul är att jag fått höra lite smaskigheter här nere, hur mycket skit han snackar om mig här på Rhodos bara för att få ligga, Varför äns lägga mig i hans biznez?? hahah äschh jag tyckte om Rodney innan som en kompis, nu har han sjunkigt riktigt lågt i mina ögon... När folk pratat om honom till mig, har jag mer backat honom, jaa ni som frågat ni vet....

Men Rodney har bara ha en sak han tänker på, och det vet vi alla vad det är, behöver jag förklara han kanske ska slå nmågon slags rekord här nere också :P

Jag ska avsluta det hela här med att säga, att jag är sjukt trött på att alla frågor om vad som händer mellan mig och Rodney så jag säger det en gång för alla I dont give a fuck about Rodney, jag lever mitt liv inget mer med det yaähhhh 

OJ DÅ HAR SONIA BLIVIT MÖRKHÅRIG NERE PÅ RHODOS? ELLER VAD ÄR DETTA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0