MÅSTE ERKÄNNA!

Livet leker här på Rhodos, även om jag är en riktig festis så måste jag erkänna att Rhodos is nothing for me... Jätte trevliga människor och så men fyfan vad jag är slut, jag har blivit gammal hahah, nej men ehh tycker inte det är trevligt att vara på ett ställe där alla springer runt och har sex och är fulla 24/7... det roliga är att vissa av dom kanske är 12 år men det bryr sig inte folk om här..

Till alla föräldrar släpp inte iväg ära barn till Rhodos uschhhhhhhhh!!!!!!!!!

Jag vill hem till min underbara familj och min pojkvän, jag vill tillbaka till mina rutiner och mitt liv som jag älskar...

SWEDEN IM COMING BACK FOR YOU!



Kommer dock sakna Sara som fan men hon kommer hem snart!!!!



DENNA LÅTEN ÄR TILL VÄRLDENS BÄSTA SARA, TACK FÖR EN UNDERBAR VECKA, Världens bästa Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0