SPONTANT OCH GALET, MAN LEVER BARA 1 GÅNG!

 

Vaknade på fel sida idag va skit iritterad, men shit vad dagen fick en vändning det slutade med att jag bokade en biljet ner till Rhodos weeeieeee, saknar Sara börjarde bli galen här haha jag menar allvar!

Åker imorgon bitti yäahh, först skulle jag överaska henne med att bara dyka upp på hennes jobb, men tiden var inte på min sida denna gång :P Hon vart överlycklig när jag berättade att jag kommer imorgon bitti, men hon tyckte att jag hade något lurt på gång haha.

Bloggen kommer fortsätta som vanlig såklart!

Jahhh alright jag har packat klart nu och softar på livet. Imorgon denna tiden sitter nog jag och Sara på någon bar och dricker en drink vem vet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0